czwartek, 31 lipca 2014

Początki są trudne.

Najtrudniejsze w pisaniu czegokolwiek jest zaczęcie i skończenie dzieła. Ja jestem osobą, która często pisze po prostu to, co palce wyłuskają z niekończącego się potoku myśli. A potem poprawia błędy. Zdaję sobie sprawę z tego, że całość tego bloga będzie nieskładna i dość rozmemłana, ale, cóż, taka jest właśnie moja natura.
Mimo, że ten blog będzie czytany najprawdopodobniej tylko przez moich znajomych, wypadałoby napisać coś o sobie. Nie jestem ciekawą osobowością, więc się nie martwcie.


  • Jestem Morskim Kotem, tudzież Umineko, Umi, Ania. 
  • Mam lat mało.
  • Mieszkam w małej mieścinie na granicy ze Szwablandią, ale uczę się w Gorzowie
  • Szkoła Muzyczna drugiego stopnia, fortepian.
  • Nie znam się totalnie na niczym, ale udaję, że się znam.
  • Jestem pozerem wszystkiego.
  • Nie umiem się odnaleźć wśród rówieśników. 
  • Jestem za głupia, by w sposób sensowny wytłumaczyć moje myśli. Przez te często ludzie źle mnie rozumieją.
  • Na grubszą sprawę jestem szczęśliwa.
  • Nie mam życia


Ten blog będzie prawdopodobnie zbiorem luźnych przemyśleń na totalnie niepowiązane ze sobą tematy.  Czasem może dorzucę jakiś bonus z życia, jeśli będzie się działo coś ciekawego. Możliwe, że pojawią się recenzje, relacje z konwentów, koncertów, festiwali. Albo jakiś fragment mojego marnego portfolio. Czyli taki mój mały światek. A teraz dam jakiś obrazek, żeby było tu bardziej kolorowo.


3 komentarze:

  1. Zapowiada się fajnie, Koteł. Liczę na to, że nie znudzi Ci się - bo prowadzenie bloga to coś, co lubi się znudzić. :P I myślę, że za około miesiąc będziesz miała co opisywać, w końcu powrót do szkoły zazwyczaj niesie ze sobą coś, czego się raczej nie oczekuje.

    Trzymam kciuki za powodzenie na blogu i czekam, aż podeślesz mi kolorystykę, jaką byś chciała. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeej! Witaj w świecie blogerów :D na razie tu u ciebie trochę pusto, ale liczę, że z czasem będzie coraz lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kropki numer 5, 6, 8 to nieprawda, Anka. A siódma.... Ze mną się dogadałaś, mimo że łączy nas tylko anime.

    OdpowiedzUsuń